26 Mart 2013 Salı

Trendlerin Takılardaki Yansıması




Zımba detayı bu sene amma da moda oldu yahu! Resmen her yeri ele geçirdi; ayakkabı, bot, çizme, eldiven, tişört ve hatta kazaklarda bile baskın “detay” olma özelliğine sahip. Dikkat çekici özelliği sayesinde ne kadar detay olabilir orası tartışılır tabii ama, hoş ve asi bir tarafı olduğunu da itiraf etmem lazım. Şimdi bu popülerliğini koruyan trendten nasibini alan bir takı tasarımını sizle paylaşmak istiyorum. İnternette gezinirken denk geldiğim ve görür görmez bayıldığım bu zımbalı gümüş yüzük 925 ayar gümüşten imal edilmiş. Üstelik dilerseniz, kullanılan hammadeyi değiştirme gibi bir alternatif de sunuyorlar. Dilerseniz aynı yüzüğü altın olarak da kullanabilir, size özel bir takı tasarlamanın keyfini yaşayabilirsiniz. Fiyatı da oldukça uygun olan bu şık parça, bence siyah ojeli tırnaklar ile harika bir uyum yakalayacak.



Tektaş severlere ise harika bir haberim var. Kendi tektaşınızı kendiniz alabilirsiniz, üstelik bunun için çok da astronomik rakamlarda bir bedel ödemenize gerek yok! Mor Takı’nın tektaş tasarımları arasında kendine has tarzı ile dikkat çeken Berrak Tektaş Yüzük, 925 ayar rose gümüş kullanılarak imal edilmiş. Yüzüğün ortasındaki çarpıcı kırmızı Garnet taş ise 5.5 milimetre çapında. Yüzüğün kenarlarındaki beyaz zirkon taşlar ise 1.1 milimetre çapında. “Kendin Tasarla” uygulaması bu ürün  için de geçerli. Dilerseniz yüzüğün göbeğindeki taşı, kullanılan hammaddeyi ve küçük zirkon taşları değiştirebilirsiniz. Böylece “tektaşımı kendim yaptım tek başıma kendim aldım” diye yüksek ses ile şarkı söylemenin haklı gururunu yaşayabilirsiniz.




Gümüş yüzüğü de tektaşı da aldım ama sanki bir şeyler eksik diyorsanız o zaman gümüş kolye koleksiyonunu incelemekte fayda var. Hele bir de benim gibi pırlanta seviyorsanız şahane bir parça buldum, size de öneririm. 40 cm uzunluğundaki üçlü pırlanta kolye, oldukça zarif bir görünüme sahip. 925 ayar gümüşten imal edilmiş olan bu cici kolye, pırlantaları ile gönlümü anında fethetti. Dost meclislerinde “pırlanta kolyem var” diye hava atmak isteyenler bence bu zarif ve şık parçayı kaçırmasınlar. Zira işin içinde pırlanta olunca peşini bırakacaklarını pek sanmıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder