22 Mart 2013 Cuma

Kadın ve parfüm ilişkisi

Parfüm, kadının makyajıdır. Adeta bir imzası. Parfüm merakı, uzun yıllardan beri tüm kadınların gözdesi. Küpe olmadan nasıl dışarı çıkamıyorsak parfüm sürmeden de çıkmak insana kendini kötü hissettiriyor. Kadın parfüm alanında kozmetik dünyası yarattığı seçeneklerle aklımızı başımızdan alıyor. Parfüm dükkanına girdiğim anda hipnotize olmuş gibi oluyorum.

Burnuma bir koku geliyor lafını söylemeden geçmiyor günlerimiz. Tabi bu her zaman kötü bir anlama gelecek değil ya.. Bazen başımıza dert açan kokular olsa da parfüm denen nesne, baştan çıkarıcı bir şey. Sevgilinizin kullandığı parfüm, burnunuza geliyor ama değil mi. Hepimiz aynıyız. Biz kadınlar sevdiğimiz erkeklerinde, kokularının da peşinden gitmeyi seviyoruz. Aşk başa bela.

Aşk, bana göre sevgilimin kokusu demektir. Deodorant, ter kokusunu önlüyor. Evet, günlük yaşamımızın adeta bir vazgeçilmezi ama parfüm başka türlü bir şey. Her gün kullandığımız makyaj malzemeleri gibi. Kıymetlimiz. Yeri geliyor cüzdanımı evde unutuyorum ama o parfüm çantamdan çıkmıyor. Kötü kokmamayı parasız olmamaya tercih edecek kadar deliyiz.



Orjinal parfümlerin yanı sıra açık olan parfümleri de kullanmaya başladık artık. Orjinal bir parfüm kullanmayı sevenlerden olabilirsiniz ama her zaman kaliteyi bu belirlemez. Oldukça kalıcı olan parfümlerde var ve ben buna bayılıyorum.

Kızlar olarak birbirimizi kıskanmadan edemiyoruz. Geçen gün parfümünü değiştiren en yakın kız arkadaşımın kullandığı koku konusunda tartıştık. Markanın adını vermemekte inat ediyor ama benden kaçmaz. O parfüm alınacak, başka yolu yok ! 
Tüm kadınlar gibi aslında kadın parfüm çeşitlerinden çok erkek parfümlerinden hoşlanıyorum. İster erkek parfümü, ister kadın parfümü olsun; güzel kokmam bu dünyadaki herşeyden daha önemli. Mis gibi kokuları kullanıp siz de farkınızı yaratın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder