6 Temmuz 2013 Cumartesi

Pet Shop Ürünleri İnternette

Geçen yıldan beri evimizde bir kedimiz var. Yiyeceği olarak genel seçimimiz marketten aldığımız rastgele mamalar oluyordu. Ama onun için mama seçiminin çok önemli olduğunu öğrendim. Piyasada birçok marka mama var. Hepsinin içindeki vitamin, omega 3, sodyum, kalsiyum, protein, yağ, karbonhidrat değerlerinin farklı olduğunu da görebilirsiniz. Evcil hayvanlarımız piyasadaki bu mamaların bazılarına alerjik bile olabilirmiş. Bu konuda bir uzmana danışarak kedimizin yaşına, kilosuna, cinsine bağlı olarak ideal mamayı seçmemiz gerekiyormuş.


Goody Etli Kuru Kedi Maması 15 kg


Bizim kedimiz için ideal olan mama Goody marka etli kuru mama imiş. Pet shop’larda Goody de dahil olmak üzere kolayca bulabileceğimiz birçok popüler marka var. Ama biz mamamızı Evidea.com’dan alıyoruz. 2 kez sipariş verdik, ikisinde de yedi gün içinde geldi. İkisini de web sitesindeki bir kampanyadan aldık.

 
Goody Karışık Yetişkin Kuru Köpek Maması 15 kg


15 kilogramlık mama paketi %50 fiyatına 59,90’a satılıyor bu kampanyada. Ve bu kampanya hala devam ediyor. Fırsat kaçmazken bir daha almayı düşünüyorum. Zaten bu gibi internet sitelerinde kampanyalar hep bol oluyor. Ben de işini internet üzerinden halleden insanlardan biri olduğum için petshop’a gitmek bana biraz zor geliyor. Bu konuda bizim için ideal alışverişin Evidea.com’dan olduğunu keşfettim. Eğer evcil hayvanınız var ise size de tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder