21 Şubat 2014 Cuma

Satış Eğitimi ile Kazanacaksınız

''Herkese aşağıda bulunan güzel yazıyı tavsiye ediyorum. Bu mükemmel yazı ile kendime çok güzel bir eğitim kurumu buldum. Bu yazı sayesinde İbs ile tanıştım. Belki sizlerin de ilgisini çeker ve siz de bu sayede güzel eğitimlere katılma fırsatı yakalarsınız. Herkese tavsiye ediyorum. 

Üniversiteyi bitirmeme birkaç ay kaldı. Babamla oturduk ve konuşmaya başladık. İş hayatımda neler yapmak istediğim ile ilgili yaptığımız konuşmalardan güzel sonuçlar elde ettik. Çocukluğumdan beri başarılı bir öğrenciydim. Özellikle sayısal derslerimde çok başarılı sonuçlar almaktaydım. Ben de bu sebeple iktisat okumaya karar verdim. Bir yandan da çok genel bir seçim olduğu için tek bir alanla sınırlı kalmamış oluyordum. Hedefim ise büyük bir firmada satış üzerine yönetici olabilmek. Tabi bunun için sadece diplomanın yeterli olmadığının ben de farkındayım. İngilizcem de iyi seviyede. Yanına bir başka yabancı dil de eklemeyi düşünüyorum. Özellikle Almanca düşünüyorum. Artık tek İngilizce de yeterli olmuyor. Ve aynı benim gibi hedefi olan binlerce insan ile yarışacağımı da biliyorum.


Babamla konuşurken ona hedeflerimi anlattım. Satış eğitimi ile kariyer yapmak istediğimi belirttim. Hem iletişim açısından güçlü bir insanım hem de ikna kabiliyetim son derece yüksek. Ayrıca iktisat mezunu ve finanstan anlayan biri olarak rakiplerime göre daha şanslı olacağımı düşünüyorum. Büyük firmaların satış departmanlarında yönetici olmayı düşünüyorum.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder